Retourbeleid

RETOURBELEID

Annuleringsvoorwaarden
Je kunt je recentelijke aankoop binnen 15 minuten na het plaatsen van je bestelling annuleren door in ons direct een e-mail te sturen.
Na de periode van 15 minuten kunnen we helaas niet meer annuleren. Uw bestelling wordt vastgezet in ons magazijnsysteem en wordt klaargemaakt voor verzending.

Na 15 minuten is het te laat om de bestelling te annuleren en moet je ons retourproces volgen.

Retourneren van artikelen
Al onze klanten zijn onderhevig aan verzendkosten voor retourzendingen die kunnen variëren.

Als u niet helemaal tevreden bent met uw aankoop, kunt u het (de) gekochte artikel(en) binnen 30 dagen na levering in hun originele staat retourneren. Na ontvangst van het artikel wordt het aankoopbedrag teruggestort.

Alle retourzendingen moeten worden geregistreerd via onze klantenservice.

Ik heb een defect artikel ontvangen
Als u een defect artikel heeft ontvangen, neem dan onmiddellijk contact op met ons ondersteuningsteam met de volgende informatie:
• Uw bestellingsnummer
• Welk artikel is beschadigd
• Een beschrijving
• Fotografisch bewijs

Als uw pakket bij levering is beschadigd, neem dan fotografisch bewijsmateriaal en stuur het rechtstreeks naar de klantenservice.

Alle claims voor beschadigde pakketten die aankomen, moeten binnen 7 dagen na de leveringsdatum worden ingediend. Tenzij het bewijs van schade is geverifieerd door een lid van het ondersteuningsteam, kunnen we geen restitutie, tegoed of vervanging uitvoeren.

Ik heb het verkeerde artikel ontvangen
In het onwaarschijnlijke geval dat u het verkeerde artikel heeft ontvangen, neem dan onmiddellijk contact op met ons ondersteuningsteam met de volgende informatie:

• Uw bestellingsnummer
• De naam van het artikel dat u niet heeft ontvangen
• De naam van het item dat je hebt ontvangen
• Een foto van het artikel dat u heeft ontvangen

Ruilen
Helaas kunt u uw product bij ons niet ruilen. Indien gewenst, adviseren wij het product eerst te retourneren en daarna het juiste artikel opnieuw bij ons te bestellen.

Bestelling weigeren.
Bij het weigeren van een bestelling tijdens de levering, zullen de kosten van de retourzending en de verwerking van de item(s) van uw bestelling voor uw rekening zijn. De kosten voor de herbevoorrading zijn €15 per order + de verzendkosten van DHL in Nederland of België van €7,30.

Indien een artikel naar een ophaalpunt wordt gebracht (nadat u niet thuis was) en u deze niet binnen het afgesproken tijdsbestek heeft opgehaald, wordt dit gezien als een bestelling weigeren.